Kontrolka ASR przy zegarach i jej wyłącznik.

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • fokus40
    Classic
    • 2012
    • 19

    Kontrolka ASR przy zegarach i jej wyłącznik.

    No to mnie uspokoiłeś. Poważnie pomyślę o tej firmie i być może już niedługo będę sam mógł odpowiedzieć na pytanie postawione w tym wątku.
  • karuzel
    Ambiente
    • 2011
    • 210

    #2
    Kontrolka ASR przy zegarach i jej wyłącznik.

    Witam

    Byłem wczoraj w ASO na ustawianiu geometrii kół i poprosiłem o korekte na drążku kierownicy. Po weryfikacji i ustawieniach zostałem poinformowany, że coś tam zrobili ale zapraszają po wymianie opon, bo te zimówki są zniszczone i nadają się na śmietnik, jak przyjadę do nich na nowych oponkach to dopracują wszystko perfekcyjnie. Po wyjeździe przejechałem ok 20 km do warsztatu gdzie robiono mi zabezpieczenie w postaci odcięcia zapłonu. Po wyjeździe z warsztatu przejechałem ok. 100 metrów i zapaliła się kontrolka ASR na zegarach oraz świecił się jej wyłącznik (przycisk ASR OFF). Myśle, że pewnie przez przypadek został system wyłączony z przycisku ale ponowne wciśnięcie przycisku nic nie zmieniło. Nie mogłem zawrócić do warsztatu który założył zabezpieczenie bo byłem umówiony w następnym miejscu. Po załatwieniu sprawy włączam samochód kontrolka ani przycisk się nie świecą. Pojechałem na zakupy, ruszam ze sklepu znowu kontrolka i przycisk zapalone i już niestety tak zostało. Zadzowniłem do warsztatu z zabezpieczeniami i poinformowano mnie, że to raczej nie z ich przyczyny. Macie może jakiś pomysł co to może być i czy mogło się coś skopać po ustawieniach geometrii kół albo po założeniu odcięcia zapłonu?
    Pozdrawiam

    Komentarz

    • szkoda
      RS
      S_OCP Member
      • 2005
      • 22543

      #3
      przy geometrii teoretycznie mogli uszkodzić jakiś czujnik...
      no ale to możemy sobie gdybać.
      saport techniczny baj DGW
      była BKD+DSG '05 120kkm
      była BXE '08 190kkm
      no i nie ma :-)

      Komentarz

      • Casper
        Rider
        S_OCP Member
        • 2008
        • 649
        • Audi

        #4
        kompa podpiąć i sprawdzić, może ruszyli coś z czujnikiem ABS ? :roll:
        Była 1.9 TDI AHF Elegance
        190KM/395Nm

        Jest A6C6 3.0TDI V6 Tiptronic
        277KM/561Nm

        Perfect Service by DGW

        Komentarz

        • karuzel
          Ambiente
          • 2011
          • 210

          #5
          Tylko czy w przypadku czujnika ABS świecił by się przycisk ASR OFF tak jak w przypadku deaktywacji poduszek. Wygląda to tak jakby ASR został wyłączony i pomimo ponownego wciśnięcia przycisku system się nie załącza. Ale racja komputer prawdę mi powie, więc dzisiaj wydam pare złoty i zrobię diagnostykę.
          Pozdrawiam

          Komentarz

          • jacog
            Rider
            • 2008
            • 420
            • Felicia I (6U1)

            #6
            Czujniki ABS są ważne dla ASR bo system załącza się na podstawie różnicy predkości między osiami. Ale powinno Ci też wywalić kontrolkę ABS bo ecu prędkości kół pobiera po can wlasnie z ABS.

            Komentarz

            • Acio
              Drive
              • 2011
              • 64

              #7
              Kontrolka od ASRu może się palić ze względu na uskodzenie lub problem z komunikacją komputera ABS z komputerem silnika, także trzeba sczytać ABS i Silnik wtedy powinno być wiadomo co go boli.
              Skoda Fabia 2.0 AZL Elegance

              Komentarz

              • karuzel
                Ambiente
                • 2011
                • 210

                #8
                No i problem rozwiązany, wystarczyło przepięcie odcięcia zapłonu na inne kable i problem się rozwiązał, wszystko wróciło do normy.

                Pozdrawiam

                Komentarz

                Pracuję...